شناسهٔ خبر: 177657 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صدور بیش از ۱۵ هزار برچسب معاینه فنی در استان چهارمحال و بختیاری

معاینه فنی سیستان وبلوچستان معاون حمل ونقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از صدور ۱۵ هزار و ۵۶۲ برچسب مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: ۶۴ مورد بازدید و نظارت بر مراکز معاینه فنی سنگین و رسیدگی به ۱۹۰ تخلف اضافه تناژ ناوگان باری نیز در این مدت صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری)، حسین مالکی، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، در خصوص اقدامات اداره ایمنی و ترافیک این اداره‌کل در ۶ ماهه اول سال جاری، اظهار کرد: طی شش ماه اخیر، ۶۴ مورد بازدید و نظارت بر مراکز معاینه فنی سنگین و رسیدگی به ۱۹۰ تخلف اضافه تناژ ناوگان باری انجام شد.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: ایمن‌سازی نرم‌افزاری مدارس در حاشیه راه‌ها با آموزش ۴,۸۰۰ دانش‌آموز همراه با توزیع رایگان اقلام آموزشی شامل کیف و دفتر صورت گرفت.

وی از صدور ۱۵,۵۶۲ برچسب مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: همچنین ۱,۸۴۷ پروانه عبور برای محموله‌های ترافیکی صادر شد.

مالکی از ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت برای ۴۵۰ نفر خبر داد و بیان کرد: ارتقای ایمنی ادوات کشاورزی برای ۱۰۰ دستگاه، نصب برچسب شبرنگ مثلثی و طرح ارتقای ایمنی وانت بارها نیز برای ۷۰ مورد انجام شد.

وی به توزیع تور مهار بار و نصب برچسب شبرنگ همراه با آموزش اشاره کرد و گفت: آموزش بدو خدمت برای ۱۷۰ راننده باری و مسافر و حمل مواد خطرناک نیز انجام شد.